KONKURS NA IDENTYFIKACJĘ WIZUALNĄ FILHARMONII ŁÓDZKIEJ

By • sty 29th, 2014 • Category: Wydarzenia

KONKURS NA IDENTYFIKACJĘ WIZUALNĄ FILHARMONII ŁÓDZKIEJ

Mamastudio zwycięzcą konkursu

Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina to jedna z najstarszych tego typu instytucji w Polsce (dłuższą historię posiada jedynie Filharmonia Narodowa w Warszawie). W 2015 roku świętować będzie 100-lecie swojego istnienia (pod kilkakrotnie zmienianymi nazwami). Ten symboliczny moment to doskonała okazja do zdefiniowania na nowo tożsamości instytucji i roli pełnionej przez nią w zupełnie przecież innym krajobrazie kulturowym, przestrzennym i społecznym. Z tego powodu Filharmonia Łódzka ogłosiła, przy współpracy z STGU, konkurs na nową identyfikację wizualną.

Spośród 5 firm zakwalifikowanych do finału, konkurs zwyciężyła Mamastudio. Zwycięska identyfikacja zostanie opublikowana w najbliższym czasie – projekt jest w trakcie ostatecznego opracowania. 

Gratulujemy oraz dziękujemy wszystkim uczestnikom konkursu!

//

Konkurs ma charakter otwarty, dwuetapowy – swoje portfolio mógł przesłać każdy profesjonalny projektant.
Na podstawie ponad 130 przesłanych portfolio jury konkursowe wybrało 5 finalistów:

– Studio Super Super
– Mamastudio
– Noviki Studio
– Święty Jerzy
– Jonasz Ulatowski

Dziękujemy wszystkim uczestnikom i gratulujemy finalistom, którzy teraz odpłatnie przygotują koncepcje wstępne identyfikacji. Ostateczny wynik konkursu i zwycięski projekt poznamy do 29 stycznia 2014.

Nadesłane portfolio oraz projekty oceniać będzie jury konkursowe w składzie:

  • Tomasz Bęben – dyrektor naczelny Filharmonii Łódzkiej
  • Marzena Wiśniak – kierownik Działu Rozwoju i Reklamy Filharmonii Łódzkiej, kierownik projektu
  • Małgorzata Cnota –  redaktorka wydawnictw Filharmonii Łódzkiej
  • Prof. Sławomir Iwanski – projektant graficzny, wykładowca ASP w Łodzi
  • dr Dawid Korzekwa – projektant graficzny, prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, wykładowca ASP w Katowicach
  • Jakub Stępień Hakobo – projektant graficzny,  Hakobo Studio

Nagrody

  • Wynagrodzenie dla każdego uczestnika II etapu za wstępne projekty: 1000 zł netto
  • Nagroda główna, która obejmuje wynagrodzenie za zwycięski projekt, udział w jego wdrożeniu oraz przekazanie majątkowych praw autorskich do zwycięskiego projektu: 31000 zł netto.

 

Zapraszamy do udziału

Regulamin konkursu na identyfikację wizualną Filharmonii Łódzkiej >>

W razie pytań prosimy o kontakt:
office@stgu.pl



Comments are closed.